Diskusná téma: Spokojnosť a iné...

Dátum: 13.05.2012

Vložil: Csaba

Titulok: Príspevok

Prosím, aby administrátor vymazal komerčný príspevok Henamotoru. Nezdá sa mi úplne korektný.

Dátum: 17.04.2012

Vložil: Sandra

Titulok: Mercruiser

Zháňam imppeler na Crownline 250 CR. Neviete kde sa dá priamo kúpiť?

Dátum: 19.04.2012

Vložil: Ľuboš

Titulok: Re:Mercruiser

Veľmi dobrý výber a priamo skladom majú všetky typy imppelerov u Imramovsky marine. Web: https://www.imramovsky-marine.cz
Keď im dáš výrobné číslo motora, tak ti presne vyberú, ktorý sa tam hodí. Sú to originálne súčiastky.

Dátum: 20.04.2012

Vložil: petra

Titulok: Re:Re:Mercruiser

Poniektorý účastníci toho fórumu nadávate že na Slovensku nie je poriadny servis ani predaj lodí na úrovni. tu máte príklad toho že ešte aj takú maličkosť ako impeller do motora mercruiser ste schopný kupovať v čechách miesto toho aby ste zavolali Slovenským predajcom a servisným strediskám a dopomohli trocha k rastu slovenských firiem. je ťažké zlepšovať služby ponúkať Vám väčšie zľavy keď ani len šancu nedáte nám Slovákom.

Dátum: 23.04.2012

Vložil: Lucia

Titulok: Re:Re:Re:Mercruiser

...a ktorému. A má to skladom? Na motor 350 MPI Mag III.

Dátum: 25.04.2012

Vložil: Lucia

Titulok: Re:Re:Re:Mercruiser

...a takto to je so slovenským obchodníkom! Ani nereaguje!
Pochopila som, že "petra" je od predajcu.

Dátum: 27.04.2012

Vložil: Henamotor

Titulok: Re:Re:Re:Re:Mercruiser

My máme skladom impeler do uvedeného motora, koľko kusov potrebujete?
Predajca Crownline pre SR, Kováčová Ž.

Dátum: 27.04.2012

Vložil: Lucia

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Mercruiser

Ďakujem ale už som nechcela čakať na "petru", tak som už objednala u imramovského. Mimochodom, aké by bola cena? Možno doporučím v budúcnosti inému.

Dátum: 06.05.2012

Vložil: Gabo

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Mercruiser

Zapájam sa do tejto debaty. ...No koľko asi potrebuje!? Predajca by to mal vedieť, keďže vie o aký motor sa jedná!
Reagujem na príspevok od Henamotor z 27.4.2012.

Dátum: 10.04.2012

Vložil: Team Crownline

Titulok: Diskusia

Prosíme "redondo", aby svojimi neadresnými príspevkami nenapadal bezdôvodne ostatných prispievateľov, záujemcov o lode a ostatných priateľov.

Mimochodom, je na každom samom rozhodnutie, kde si loď prezrie (na to sú výstavy, ktoré nezaručujú aj obchodný úspech) a kde si loď nakoniec kúpi (pozri Smernica EU o hospodárskej súťaži).
Ďakujeme za pochopenie
administrátor

Dátum: 10.04.2012

Vložil: Redondo

Titulok: Re:Diskusia

Ak som niekoho urazil , tak ma to úprimne mrzí , avšak nechápem o čom vlastne Vaše diskusné fórum je keď polovica príspevkov je len o hanobení mena jedného predajcu. Ďakujem že som sa mohol zapojiť do diskusie.

Dátum: 11.04.2012

Vložil: Lucia

Titulok: Re:Re:Diskusia

...žiaľ predajca svojím prístupom k diskusnému fóru sa "hanobí" sám.
Ja som pochopila toto fórum ako si navzájom poradiť, kde kúpiť, kde servisovať, kde doporučujete, kde zase nie ako pomôcť atď a tak sa tomu aj staviam.
Určite "hon" na potenciálnych záujemcov o loď, ktorí si chcú kúpiť inde loď, nie je dobrou vizitkou niektorého predajcu. Takto ľudí vôbec nepresvedčí. Som presvedčená, že viac by získal pozitívnou spoluprácou s asociáciou, teda s majiteľmi lodí. Iní predajci, či servis na svoju kritiku (taktiež na tomto fóre) reagovali tak, že sa ospravedlnili za chyby s tým, že v budúcnosti vylepšia svoju prácu, aby záujemcovia boli spokojní. Odozva bola vzápätí veľmi pozitívna! V žiadnom prípade nenazvali prispievateľa "klamárom" a podobne.
Diskusné fórum si tvoríme sami (majitelia lodí).
Divíte sa, že ľudia chcú si kúpiť loď lacnejšie a radia sa o tom? Veď je to prirodzené! Tu niekto diktuje ceny a chce byť neohrozený. To sa ľuďom nepáči, chcú mať možnosť si vybrať.

Dátum: 11.04.2012

Vložil: Sandra

Titulok: Re:Re:Re:Diskusia

Konečne to niekto veľmi pekne napísal. Úplne sa s tým stotožňujem.

Dátum: 11.04.2012

Vložil: redondo

Titulok: Re:Re:Re:Re:Diskusia

Ešte raz sa ospravedlňujem za neprimeranú reakciu na príspevok od Petra K z 8.3.2012 . Na svoju obranu len uvediem že so spomínaným predajcom mám naozaj dobrú skúsenosť. Ešte raz veľké sorry.

Dátum: 18.03.2012

Vložil: Peter K.

Titulok: Lode Crownline

Teraz je výstava lodí v Bratislave, prečo nevystavuje najlepší predajca Europartner lode Crownline? Vôbec som firmu Europartner na výstave nevidel. Len Henc mal vystavené nové lode od Crownline.

Dátum: 18.03.2012

Vložil: Team Crownline

Titulok: Re:Lode Crownline

To je otázka na Europartner, nie na majiteľov lodí, kto vystavuje!
Poznámka: hodnotenie predajcov je za rok 2011 a nemá nič spoločné s výstavami ale s hlasovaním členov asociácie ohľadne spokojnosti s predajcom.

Dátum: 08.04.2012

Vložil: Redondo

Titulok: Re:Lode Crownline

Hlavne že na p. Henza nadávate. Ale dobre sa Vám chodilo po lodiach ktoré vystavoval ?! Potom si ich môžete kúpiť v USA. S reklamáciami otravovať slovenských predajcov. Pravá slovenská klasika. Niekedy si tu už pripadám ako u pepíkú.

Dátum: 09.04.2012

Vložil: Karel S.

Titulok: Re:Re:Lode Crownline

Komu nadáváš do "pepíkú"? Kdo chodil po čí lodi!? Pokud si Henz nebo jeho poskok, pěkně ses uvedl!

Dátum: 10.04.2012

Vložil: redondo

Titulok: Re:Re:Re:Lode Crownline

pepík je nadávka???

Dátum: 10.04.2012

Vložil: Karel S.

Titulok: Re:Re:Re:Re:Lode Crownline

když nevíš co psát, tak raději nežvaň.

Dátum: 11.04.2012

Vložil: redondo

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Lode Crownline

Už nebudem , idem sa volade zahrabať:(

Dátum: 11.03.2012

Vložil: Gabo

Titulok: Crowndezvous 2012

Mám loď Stingray, môžem sa taktiež prihlásiť na stretnutie majiteľov lodí Crowndezvous 2012 a zaregistrovať sa?

Dátum: 11.03.2012

Vložil: Team Crownline

Titulok: Re:Crowndezvous 2012

Samozrejme. Radi medzi nás privítame aj ostatných majiteľov lodí. Prihlášku na rezerváciu miesta na kotvenie si môžete stiahnuť na: https://www.crownline.sk/crowndezvous-2012/registracia/

Dátum: 29.02.2012

Vložil: Lucia

Titulok: Záruka - nezáruka

Viete mi doporučiť ozaj dobrý servis na pravidelné údržby a prípadne opravy na motor Mercruiser?
Ďakujem.

Dátum: 11.03.2012

Vložil: Team Crownline

Titulok: Re:Záruka - nezáruka

Podľa Vašich hodnotení najväčšia spokojnosť je Imramovský Marine síce je v Čechách a na Slovensku doporučujeme Donau Marine, Europartner a samozrejme Beata Yacht Marine. Bližšie info o oficiálnych zástupcov nájdete na stránke zástupcu pre EU:
https://www.brunswick-marine.com/en/dealer-network.aspx
U uvedenej spoločnosti sa môžete aj dopytovať na záručný servis v prípade priameho dovozu lode.

Dátum: 29.02.2012

Vložil: Jozef S.

Titulok: Záruka - nezáruka

Musím súhlasiť s Lubom, aj ja mám s Henczom rovnaké nedobré skúsenosti. Škoda sa s ním púšťať do diskusie, lebo kto ho pozná vie, že je to márne. Diskutovať sa dá len so serióznym človekom. Servisujem inde a mám svätý pokoj!

Dátum: 29.02.2012

Vložil: Laci G.

Titulok: Re:Záruka - nezáruka

No v skratke. Nedoporučujem "obťažovať" s kúpou alebo servisom (ani záručným) p. Hencza.

Dátum: 27.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Záruka - nezáruka

Môj dobrý kamarát si kúpil od Hencza novú loď Monterey. Reklamoval, že plynová páka sa samovoľne vracia do nulovej polohy. Predstavte si, že Hencz, aby nemusel sa tomu venovať nahovoril mu, že je to tak z bezpečnostných dôvodov! Takže počas plavby musíte mať tri ruky: dve na držanie volantu a jednu na držanie plynovej páky! Inak loď samovoľne zastavuje! To by sa oplatilo dať do relácie Lampáreň - "Lebo medveď!"
Našťastie sa kamarát umúdril a servisuje loď inde.

Dátum: 26.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Záručná oprava

Takto asi vyzerá záručná oprava od p. Hencza: zavolal som ho ako autorizovaného zástupcu na servis motorov Mercruiser na záručnú opravu motora Mercruiser. Na niekoľko telefonátov sľúbil (veľmi ochotne - srdečne), že samozrejme dôjde. No skutočnosť je taká, že vôbec nedošiel a preto po dvoch týždňoch márneho čakania som zavolal iného zástupcu pre Mercruiser, ktorý obratom prišiel, pričom firma Imramovský je až cca 350 km vzdialená! Neplatil som ani za dopravu. Hencz sa ani neozval.

Dátum: 26.02.2012

Vložil: Attila Hencz

Titulok: Re:Záručná oprava

Zasa klamete a zavadzate.

Dátum: 27.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Re:Re:Záručná oprava

Neklamem!...žiaľ to je pravda! Mal som loď v Bratislave na Dunaji. Za vás prišiel potom p. Mačura od Imramovského. To je asi u Vás bežné, že zabúdate, najmä keď sa jedná o neplatenú teda záručnú opravu. Mám aj svedka, ktorý u mňa stál keď som Vám volal. Je to Váš dlho-dlhoročný známy od lodí! To som Vás ešte nepoznal ale "spoznal".
Seriózny človek by povedal: prepáčte asi som zabudol, ako to môžem odčiniť! Vy ale radšej ľudí osočujete, že všetci sú klamári...! Prečo by si vymýšľali. Nie sme konkurencia,...

Dátum: 27.02.2012

Vložil: Attia Hencz

Titulok: Re:Záručná oprava

Aby som to dal na správnu mieru tak Vám to vysvetlim, ano pametam sa na tento pripad.povedali ste,že na novej lodi je vadne vodné čerpadlo,došlo naštartovaniu motora tvz. na sucho.Ja som Vám vysvetlil,že na takuto závadu sa nevztahuje záruka,ak chcete opravíme to ale musíte zaplatit všetky náklady stým spojené t.j. dopravné náklady mechanikov,čas potrebný na opravu a material, Vy ste stým nesuhlasili po prihovorení p.Čermaka u fy, Imramovský Marine Vám poslali mechanika ktorý to odstranil.Fa,Imramovský Marine tuto prácu vyučtovalo Fa, Navy Centrum ktorý to aj uhradili lebo chyba sa stala u nich ,oni Vám tuto loď predavali.
Ak niekto má novú loď a je v záruke musí sa dostaviť do autorizovaného servisu kde si môže uplatnit narok za opravu.Ak si majiteľ žiada opravu mimo autorizovaného servisu musí znášať všetky náklady stým spojené t.j. dopravné.pobyt mechanika ak je to nutné.
Čiže p. Luboš zasa nepíšete pravdu a zavádzate.
S pozdravom
Attia Hencz

Dátum: 28.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Re:Re:Záručná oprava

No Vy ste odmietli?! Aj keď ste boli autorizovaný servis motorov Mercruiser! Mali ste to vy urobiť a práce vyúčtovať predajcovi Navy Centrum! Tak ako to urobil iný servis, kde som loď nekúpil.
Tvrdili ste že sa na to prídete pozrieť! A nič.
Mimochodom loď bola štartovaná na vode. Odtiaľ sme aj volali.
Imramovský to vybavil a pritom som u neho loď n e k ú p i l .
Imramovskému to preplatil Mercruiser zástupca pre EU! (nie Navy Centrum). Mimochodom, p. Čermák sa u nikoho neprihováral. U toho ste vôbec neboli! Však Vy ste Hencz obyčajný KLAMÁR.
Takže zavádzate vy a klamete ľudí! Neznalý vašim rečiam by vám aj naletel.
Ak chcete, napíšem aj ďalšie vaše "odborné story".

Dátum: 28.02.2012

Vložil: Petra Mihajlovičová

Titulok: Re:Záručná oprava

Vážený pán Ľubo. Vaše skúsenosti sú určite veľmi nepríjemní ale myslím si že by ste mohol dať šancu aj ostatným autorizovaným servisom na Slovensku a nie dávať záručné aj pozáručné práce na motoroch Mercuiser českým firmám . Mohol by ste zveriť loď aj nám Slovákom ktorý sa snažíme poskytova´t služby na vysokej úrovni. Pravdaže je to vaše rozhodnutie ale myslím si že by sme mali podporovať slovenský trh a nie trh iných krajín . Toto nie je reklama len osobný názor .

Dátum: 28.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Re:Re:Záručná oprava

Máte pravdu. V tedy som ešte Vás nepoznal. Budem len rád ak nám pomôžu slovenské firmy, ktoré ešte nezabudli na slušný vzťah k zákazníkovi.

Dátum: 25.02.2012

Vložil: Oliver R.

Titulok: Kúpa lode

No dámy a páni, už keď sa rozhodnem kúpiť si loď buď v EU alebo v USA, ale viem určite, že nie u súčasného slovenského predajcu. Stačí si prečítať jeho názory a je dúfam každému jasné, o čo mu ide. Určite nie o spokojnosť majiteľa lode, ale...

Dátum: 21.02.2012

Vložil: Peter H.

Titulok: Crownline z USA

Ja som si doviezol zánovnú loď z USA (1/2 ročná) a nemal som žiadne problémy so zárukou, ktorú mi robila jedna domáca firma (z reklamných dôvodov neuvádzam), ktorej túto opravu zástupca výrobcu motora pre EU odsúhlasil a počul som, že mu ju aj preplatil. Napokon rozdiel ceny bol taký významný, že aj keby sa stalo "čokoľvek" ušetrené peniaze by v pohode pokryli náklady a ešte by som ušetril. Vieme ako sa chovajú naši predajcovia - vyhýbajú sa uznať bezplatnú opravu a dokazujú Vám, že ste nedodržali to, či ono a podobne. Ja by som určite od slovenského predajcu loď nekúpil. To je tak: keď vás lapajú - pekne Vám ...nemám na rozhadzovanie.

Dátum: 21.02.2012

Vložil: JUDr. Kalnyai

Titulok: Re:Crownline z USA

V zmysle zákona, každý kto predáva novú loď je autorizovaným predajcom. Poznámka: nakupuje od a so súhlasom výrobcu! Doporučujem, aby si kompetentní najprv naštudovali platný spotrebiteľský zákon a príslušné ustanovenia OZ! Výrobca je povinný plniť záväzky plynúce so záruky a nie podstatné kde a akým spôsobom bol tovar zakúpený a pokiaľ je predmetný tovar jeho produktom! Výrobca je povinný plniť aj v prípade následného predaja (neautorizovaného), pokiaľ záručná doba neprekročí výrobcom a najmä zákonom uvedenú záručnú dobu. Výrobca za tým účelom poskytuje celosvetovú záruku, ktorú realizuje prostredníctvom zmluvných servisov.
Teda v skratke, čo tvrdí p. Tibor je pravda.

Dátum: 12.02.2012

Vložil: Tibor

Titulok: Nová loď Crownline 260 CR

Zdravím všetkých fanúšikov lodí Crownline. Kúpil som novú loď model 2012 Crownline 260 CR, takmer vo full výbave za 81,500 USD aj s CE certifikátom. Doporučujem všetkým, ktorí chcú ušetriť min. 20,000 USD. Objednal som si ju priamo v USA s dovozom a certifikátom CE pre EU. Na plavebnej správe bolo všetko OK. Ak má niekto záujem, rád mu poradím. Tu je kontakt na exportéra do EU: https://www.quality-boats.com/
Môžete ich osloviť priamo alebo cez TeamCrownline, ktorá Vám to sprostredkuje bezplatne.

Dátum: 17.02.2012

Vložil: juraj

Titulok: Re:Nová loď Crownline 260 CR

Rád by som sa dozvedel kto Vám dá záruku na motor a loď ?
Ďakujem
S pozdravom

Záznamy: 41 - 80 zo 133
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Pridať nový príspevok