Diskusná téma: Spokojnosť a iné...

Dátum: 29.02.2012

Vložil: Laci G.

Titulok: Re:Záruka - nezáruka

No v skratke. Nedoporučujem "obťažovať" s kúpou alebo servisom (ani záručným) p. Hencza.

Dátum: 27.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Záruka - nezáruka

Môj dobrý kamarát si kúpil od Hencza novú loď Monterey. Reklamoval, že plynová páka sa samovoľne vracia do nulovej polohy. Predstavte si, že Hencz, aby nemusel sa tomu venovať nahovoril mu, že je to tak z bezpečnostných dôvodov! Takže počas plavby musíte mať tri ruky: dve na držanie volantu a jednu na držanie plynovej páky! Inak loď samovoľne zastavuje! To by sa oplatilo dať do relácie Lampáreň - "Lebo medveď!"
Našťastie sa kamarát umúdril a servisuje loď inde.

Dátum: 26.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Záručná oprava

Takto asi vyzerá záručná oprava od p. Hencza: zavolal som ho ako autorizovaného zástupcu na servis motorov Mercruiser na záručnú opravu motora Mercruiser. Na niekoľko telefonátov sľúbil (veľmi ochotne - srdečne), že samozrejme dôjde. No skutočnosť je taká, že vôbec nedošiel a preto po dvoch týždňoch márneho čakania som zavolal iného zástupcu pre Mercruiser, ktorý obratom prišiel, pričom firma Imramovský je až cca 350 km vzdialená! Neplatil som ani za dopravu. Hencz sa ani neozval.

Dátum: 26.02.2012

Vložil: Attila Hencz

Titulok: Re:Záručná oprava

Zasa klamete a zavadzate.

Dátum: 27.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Re:Re:Záručná oprava

Neklamem!...žiaľ to je pravda! Mal som loď v Bratislave na Dunaji. Za vás prišiel potom p. Mačura od Imramovského. To je asi u Vás bežné, že zabúdate, najmä keď sa jedná o neplatenú teda záručnú opravu. Mám aj svedka, ktorý u mňa stál keď som Vám volal. Je to Váš dlho-dlhoročný známy od lodí! To som Vás ešte nepoznal ale "spoznal".
Seriózny človek by povedal: prepáčte asi som zabudol, ako to môžem odčiniť! Vy ale radšej ľudí osočujete, že všetci sú klamári...! Prečo by si vymýšľali. Nie sme konkurencia,...

Dátum: 27.02.2012

Vložil: Attia Hencz

Titulok: Re:Záručná oprava

Aby som to dal na správnu mieru tak Vám to vysvetlim, ano pametam sa na tento pripad.povedali ste,že na novej lodi je vadne vodné čerpadlo,došlo naštartovaniu motora tvz. na sucho.Ja som Vám vysvetlil,že na takuto závadu sa nevztahuje záruka,ak chcete opravíme to ale musíte zaplatit všetky náklady stým spojené t.j. dopravné náklady mechanikov,čas potrebný na opravu a material, Vy ste stým nesuhlasili po prihovorení p.Čermaka u fy, Imramovský Marine Vám poslali mechanika ktorý to odstranil.Fa,Imramovský Marine tuto prácu vyučtovalo Fa, Navy Centrum ktorý to aj uhradili lebo chyba sa stala u nich ,oni Vám tuto loď predavali.
Ak niekto má novú loď a je v záruke musí sa dostaviť do autorizovaného servisu kde si môže uplatnit narok za opravu.Ak si majiteľ žiada opravu mimo autorizovaného servisu musí znášať všetky náklady stým spojené t.j. dopravné.pobyt mechanika ak je to nutné.
Čiže p. Luboš zasa nepíšete pravdu a zavádzate.
S pozdravom
Attia Hencz

Dátum: 28.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Re:Re:Záručná oprava

No Vy ste odmietli?! Aj keď ste boli autorizovaný servis motorov Mercruiser! Mali ste to vy urobiť a práce vyúčtovať predajcovi Navy Centrum! Tak ako to urobil iný servis, kde som loď nekúpil.
Tvrdili ste že sa na to prídete pozrieť! A nič.
Mimochodom loď bola štartovaná na vode. Odtiaľ sme aj volali.
Imramovský to vybavil a pritom som u neho loď n e k ú p i l .
Imramovskému to preplatil Mercruiser zástupca pre EU! (nie Navy Centrum). Mimochodom, p. Čermák sa u nikoho neprihováral. U toho ste vôbec neboli! Však Vy ste Hencz obyčajný KLAMÁR.
Takže zavádzate vy a klamete ľudí! Neznalý vašim rečiam by vám aj naletel.
Ak chcete, napíšem aj ďalšie vaše "odborné story".

Dátum: 28.02.2012

Vložil: Petra Mihajlovičová

Titulok: Re:Záručná oprava

Vážený pán Ľubo. Vaše skúsenosti sú určite veľmi nepríjemní ale myslím si že by ste mohol dať šancu aj ostatným autorizovaným servisom na Slovensku a nie dávať záručné aj pozáručné práce na motoroch Mercuiser českým firmám . Mohol by ste zveriť loď aj nám Slovákom ktorý sa snažíme poskytova´t služby na vysokej úrovni. Pravdaže je to vaše rozhodnutie ale myslím si že by sme mali podporovať slovenský trh a nie trh iných krajín . Toto nie je reklama len osobný názor .

Dátum: 28.02.2012

Vložil: Ľubo

Titulok: Re:Re:Záručná oprava

Máte pravdu. V tedy som ešte Vás nepoznal. Budem len rád ak nám pomôžu slovenské firmy, ktoré ešte nezabudli na slušný vzťah k zákazníkovi.

Dátum: 25.02.2012

Vložil: Oliver R.

Titulok: Kúpa lode

No dámy a páni, už keď sa rozhodnem kúpiť si loď buď v EU alebo v USA, ale viem určite, že nie u súčasného slovenského predajcu. Stačí si prečítať jeho názory a je dúfam každému jasné, o čo mu ide. Určite nie o spokojnosť majiteľa lode, ale...

Dátum: 21.02.2012

Vložil: Peter H.

Titulok: Crownline z USA

Ja som si doviezol zánovnú loď z USA (1/2 ročná) a nemal som žiadne problémy so zárukou, ktorú mi robila jedna domáca firma (z reklamných dôvodov neuvádzam), ktorej túto opravu zástupca výrobcu motora pre EU odsúhlasil a počul som, že mu ju aj preplatil. Napokon rozdiel ceny bol taký významný, že aj keby sa stalo "čokoľvek" ušetrené peniaze by v pohode pokryli náklady a ešte by som ušetril. Vieme ako sa chovajú naši predajcovia - vyhýbajú sa uznať bezplatnú opravu a dokazujú Vám, že ste nedodržali to, či ono a podobne. Ja by som určite od slovenského predajcu loď nekúpil. To je tak: keď vás lapajú - pekne Vám ...nemám na rozhadzovanie.

Dátum: 21.02.2012

Vložil: JUDr. Kalnyai

Titulok: Re:Crownline z USA

V zmysle zákona, každý kto predáva novú loď je autorizovaným predajcom. Poznámka: nakupuje od a so súhlasom výrobcu! Doporučujem, aby si kompetentní najprv naštudovali platný spotrebiteľský zákon a príslušné ustanovenia OZ! Výrobca je povinný plniť záväzky plynúce so záruky a nie podstatné kde a akým spôsobom bol tovar zakúpený a pokiaľ je predmetný tovar jeho produktom! Výrobca je povinný plniť aj v prípade následného predaja (neautorizovaného), pokiaľ záručná doba neprekročí výrobcom a najmä zákonom uvedenú záručnú dobu. Výrobca za tým účelom poskytuje celosvetovú záruku, ktorú realizuje prostredníctvom zmluvných servisov.
Teda v skratke, čo tvrdí p. Tibor je pravda.

Dátum: 12.02.2012

Vložil: Tibor

Titulok: Nová loď Crownline 260 CR

Zdravím všetkých fanúšikov lodí Crownline. Kúpil som novú loď model 2012 Crownline 260 CR, takmer vo full výbave za 81,500 USD aj s CE certifikátom. Doporučujem všetkým, ktorí chcú ušetriť min. 20,000 USD. Objednal som si ju priamo v USA s dovozom a certifikátom CE pre EU. Na plavebnej správe bolo všetko OK. Ak má niekto záujem, rád mu poradím. Tu je kontakt na exportéra do EU: https://www.quality-boats.com/
Môžete ich osloviť priamo alebo cez TeamCrownline, ktorá Vám to sprostredkuje bezplatne.

Dátum: 17.02.2012

Vložil: juraj

Titulok: Re:Nová loď Crownline 260 CR

Rád by som sa dozvedel kto Vám dá záruku na motor a loď ?
Ďakujem
S pozdravom

Dátum: 19.02.2012

Vložil: Tibor

Titulok: Re:Re:Nová loď Crownline 260 CR

Na loď a na motor je celosvetová záruka. Je to uvedené na oficiálnej stránke výrobcu a aj som dostal potrebné dokumenty na takúto záruku. Ale veď to predsa už každý vie. Mercruiser má svojich zástupcov po celom svete,...

Dátum: 20.02.2012

Vložil: Tibor

Titulok: Re:Re:Re:Nová loď Crownline 260 CR

Pravidelné prehliadky sa aj tak platia a urobí ich každý zástupca motorov Mercruiser. Tých je na Slovensku a v Čechách veľa. Takže je všetko OK.

Dátum: 21.02.2012

Vložil: Attila Hencz

Titulok: Re:Re:Re:Re:Nová loď Crownline 260 CR

Autorizovaných servisov na motory Mercruiser su na Slovensku 4 firmy.

Dátum: 20.02.2012

Vložil: Pavel

Titulok: Re:Nová loď Crownline 260 CR

Zdravim CROWNLINE

Rad by som sa s Vami skontaktoval ohladom kupi lodi v USA . Ak je to mozne, prosim Vas poslite mi na Vas kontaktne udaje.Vopred Dakujem

Pavel

Dátum: 20.02.2012

Vložil: Team Crownline

Titulok: Re:Re:Nová loď Crownline 260 CR

Kontakt na nás je uvedený na lište v ľavo "Kontakty". https://www.crownline.sk/kontakt/

Dátum: 21.02.2012

Vložil: juraj

Titulok: Re:Nová loď Crownline 260 CR

A na loď Vám kto zabezpečí záruku . Keď vám napríklad vypovedá vodná pumpa alebo sa odlúpne gelcoat to kto bude riešiť v rámci záruky ?

Dátum: 21.02.2012

Vložil: Attila Hencz

Titulok: Re:Re:Nová loď Crownline 260 CR

Ak loď nebola zakupená u autorizovaného predajcu tak nikto.A ani nebude preplatena majitelovi od výrobcu.

Dátum: 21.02.2012

Vložil: Tibor

Titulok: Re:Re:Re:Nová loď Crownline 260 CR

Hencz totálne zavádza - tvrdí nepravdu. Zrejme preto, lebo sa bojí o svoj "neohrozený" biznis!

Dátum: 21.02.2012

Vložil: JUDr. Kalnyai

Titulok: Re:Re:Nová loď Crownline 260 CR

V zmysle zákona, každý kto predáva novú loď je autorizovaným predajcom. Poznámka: nakupuje od a so súhlasom výrobcu! Doporučujem, aby si kompetentní najprv naštudovali platný spotrebiteľský zákon a príslušné ustanovenia OZ! Výrobca je povinný plniť záväzky plynúce so záruky a nie podstatné kde a akým spôsobom bol tovar zakúpený a pokiaľ je predmetný tovar jeho produktom! Výrobca je povinný plniť aj v prípade následného predaja (neautorizovaného), pokiaľ záručná doba neprekročí výrobcom a najmä zákonom uvedenú záručnú dobu. Výrobca za tým účelom poskytuje celosvetovú záruku, ktorú realizuje prostredníctvom zmluvných servisov.
Teda v skratke, čo tvrdí p. Tibor je pravda.

Dátum: 21.02.2012

Vložil: Peter H:

Titulok: Re:Nová loď Crownline 260 CR

Ja som si doviezol zánovnú loď z USA (1/2 ročná) a nemal som žiadne problémy so zárukou, ktorú mi robila jedna domáca firma (z reklamných dôvodov neuvádzam), ktorej túto opravu zástupca výrobcu motora pre EU odsúhlasil a počul som, že mu ju aj preplatil. Napokon rozdiel ceny bol taký významný, že aj keby sa stalo "čokoľvek" ušetrené peniaze by v pohode pokryli náklady a ešte by som ušetril. Vieme ako sa chovajú naši predajcovia - vyhýbajú sa uznať bezplatnú opravu a dokazujú Vám, že ste nedodržali to, či ono a podobne. Ja by som určite od slovenského predajcu loď nekúpil. To je tak: keď vás lapajú - pekne Vám ...

Dátum: 06.02.2012

Vložil: Team Crownline

Titulok: OZNAM

Toto diskusné fórum slúži na komunikáciu medzi tretími osobami (priateľmi vodného športu). V žiadnom prípade nie je určené na komunikáciu s našou asociáciou! V prípade komunikácie s našou asociáciou je potrebné nám napísať priamo na našu e-mailovú adresu.

Dátum: 03.02.2012

Vložil: rudolf brezovsky

Titulok: reakcia

...Tento príspevok bol administrátorom odstránený, nakoľko bol v rozpore s Pravidlami pre diskusné príspevky.
Administrátor
P.S. Prosíme prispievateľa, aby nás kontaktoval a vysvetlil svoj názor priamo e-mailom! Do tej doby budú jeho príspevky blokované.

Dátum: 05.02.2012

Vložil: Sandra A.

Titulok: Re:reakcia

Je to smutné, že stále sú ľudia, ktorí za každú cenu musia "špiniť" iných! Je to už asi len zúfalstvo,...

Dátum: 23.01.2012

Vložil: Salay J.

Titulok: Crownline

Kedy si už konečne budem môcť vybrať obchod, kde sa rozhodnem objednať loď!? Takýto slovenský monopol mi teda ale vôbec nevyhovuje. Už aj kvôli tomuto už uvažujem o inej značke!...ale prečo?

Dátum: 27.12.2011

Vložil: Salay

Titulok: Predaj Crownline na Slovensku

Súhlasím s názorom p. Maratha! Veľa mojich známych má rovnaký názor. Pokiaľ nemáme mať pocit, že predajca "patrí medzi nás", tak nemôže mať ani našu dôveru. U predajcu, ktorému nedôverujeme ani loď nemôžeme kúpiť.

Dátum: 27.12.2011

Vložil: Attila Hencz

Titulok: Re:Predaj Crownline na Slovensku

Važený p. Salay,
neviem čo znamená,,patrí medzi nás,,ja som oficialne poverení predajom lodí zn. Crownline na Slovensku.Lode sa predavajú na dôstojnom mieste ako sa patrí na takúto značku.Nepredávam lode v šope ani ocelovej búde ako niektorí takzvani predajcovia.
Attila Hencz

POZNÁMKA ADM: zvyšok príspevku bol administrátorom odstránený, nakoľko porušoval zverejnené pravidlá a pravidlá slušného prejavu!
Administrátor

Dátum: 28.12.2011

Vložil: Kalnyai

Titulok: Re:Re:Predaj Crownline na Slovensku

Ako právnik Vám môžem vysvetliť, že v rámci novely zákona platného pre SR a EÚ, neexistuje pojem, ktorý menujete a taktiež sú výhradné zastúpenia tak, ako aj kartelové dohody zakázané. Verím tomu, ako som čítal Vaše predchádzajúce príspevky, že vôbec netušíte o čom píšem a vôbec netušíte, že ako v plnej miere napĺňate podstatu porušovania hospodárskej súťaže. Z právneho hľadiska u Vás ide len a len o obchodnú zmluvu medzi Vami a Vašim dodávateľom. Samozrejme, ktorou porušujete zákony v SR a v EÚ. Doporučujem si tie naštudovať, vyhnete sa takmer istým pokutám.
Tu nejde o závisť, tu ide o dobrú radu.

Dátum: 25.12.2011

Vložil: Karol Marath

Titulok: Predeaj Crownline na Slovensku

Dúfam, že už v novom roku 2012 sa zlepší predaj týchto lodí na Slovensku, aby som si mohol vybrať predajcu, u ktorého si loď kúpim a ktorému aj dôverujem. Zatiaľ na Slovensku je stav zúfalý. Tak to vidím, že ak sa to nezmení (súhlasím s názorom p. Totha ) Crownline na Slovensku zrejme skončí (to je názor aj iných predajcov, s ktorými som komunikoval).
Veľa úspechov do nového roku 2012 prajem Vám Team Crownline.

Dátum: 26.12.2011

Vložil: Hencz Attila

Titulok: Re:Predeaj Crownline na Slovensku

Važený p.Marath,
možem Vás ubezpečiť,že na Slovensku zostane jeden predajca lodí Crownline a predaj zostane či sa to niekomu páči alebo nie.Je každého slobodná vola kde si loď kúpi.
Možem Vám zodpovedne povedať ,že raz vidieť kde si chete kúpiť loď, ako stokrát počuť od ludí ktorí zavidia.
S pozdravom
Hencz Attila

Dátum: 26.12.2011

Vložil: Karol Marath

Titulok: Re:Re:Predeaj Crownline na Slovensku

Uvedený postoj, teda stanovisko, len potvrdzuje, že nejde o spokojnosť zákazníka Crownline ale len o zisky! Predajca zrazu zabúda, že u predaja lodí ide najmä "o vzťah majiteľa k lodi"! S takým postojom môže predávať chlieb, mäso,... ale nie lode. Ak toto si niekto neuvedomuje, nech to radšej nerobí!

Dátum: 27.12.2011

Vložil: Attila Hencz

Titulok: Re:Re:Re:Predeaj Crownline na Slovensku

Važený p. Marath,
na takýto prinitívní príspekok,neviem čo Vám mám odpovedať.
Attila Hencz

Dátum: 28.12.2011

Vložil: Karol Marath

Titulok: Re:Re:Re:Re:Predeaj Crownline na Slovensku

Primitívny je len pre toho, kto tomu nechce rozumieť! Alebo nerozumie?! ...no čo už!

Dátum: 27.12.2011

Vložil: Salay

Titulok: Re:Predeaj Crownline na Slovensku

Súhlasím s názorom p. Maratha! Veľa mojich známych má rovnaký názor. Pokiaľ nemáme mať pocit, že predajca "patrí medzi nás", tak nemôže mať ani našu dôveru. U predajcu, ktorému nedôverujeme ani loď nemôžeme kúpiť.

Dátum: 18.12.2011

Vložil: Tibor Toth

Titulok: Spokojnosť s predajom lodí

Podľa príspevkov musím konštatovať, že sú "zaujímavé" príspevky, ktoré naznačujú, že s predajom a s dôveryhodnosťou predajcov je to všelijaké! Zrejme by bol najvhodnejšie, aby vznikla konkurencia medzi predajcami tak, aby mohli viacerí ponúkať rovnaké lode, aby si viac vážili názory a hlavne samotného zákazníka a zákazník by si mohol vybrať u koho si kúpi a komu dôveruje. Monopolný predaj lodí určitej značky vedie len k zneužívaniu dominantného postavenia a zákazník si nemá možnosť vybrať. Buď kúpi loď, ktorú chce a povznesie sa nad kvalitou predaja alebo, čo je horšie, aj keď nerád, kúpi si inú značku lode a dá prednosť kvalitnému predajcovi. Čo je veľmi smutné! Samozrejme musím však taktiež pripomenúť, že výhradným zastúpením sa porušuje zákon SR a EÚ o voľnej hospodárskej súťaži. Istá nem. automobilka dostala niekoľko miliónovú pokutu za porušovanie tohoto zákona. Ten sa však vzťahuje aj na lode!

Dátum: 06.12.2011

Vložil: Peter S.

Titulok: Henamotor

Viete o tom, že v Komárne sa potopila loď, ktorú predtým opravovala firma Henamotor. Nie je to síce o Crownline ale je dobré ak o terajšom predajcovi týchto lodí si urobí svoj názor aj záujemca o tieto lode. Dúfam, že k tomuto niekto niečo napíše.

Dátum: 06.12.2011

Vložil: Attila Hencz

Titulok: Re:Henamotor

A vieto aj to ,ze prečo sa potopila tak Vam to poviem ,majitel sa na lod nepozrel asi mesiac a medzi tim pršalo a tolko vody sa nazbieralo v lodi ze motor bol pod vodou a podla Vas je to chyba servisu a nie majitela,,,,

Záznamy: 81 - 120 zo 147
<< 1 | 2 | 3 | 4 >>

Pridať nový príspevok